Curso actual | Curs 2018/19

Taller de branding conscient

Els propers dimecres 12 i 19 de desembre, dins l'assignatura de Gestió del Disseny, es realitzarà un taller participatiu al Campus Vic de l'ESDAP Catalunya en el qual els alumnes aprendrant fent.

A través d’un enfocament estratègic centrat en els valors, s'aprendrà a construir una identitat de marca que tingui en compte els valors de l’organització, i que apel·li a l’ànima del consumidor, més enllà del seu cervell i el seu cor. Una marca d’aquest tipus tindrà en compte l’impacte social i ambiental, a través d’un enfocament d’economia circular i de la promoció d’un consum responsable.
D’aquesta manera, la marca es converteix en un agent de canvi social (Change maker). La marca esdevindrà un símbol d’una determinada visió del món.

El taller es realitzarà en dues sessions de treball:

Sessió 1. Branding, valors i impacte social (2n, 3r i 4t curs)
Sessió 2: Com construir una marca basada en valors (4t curs)

El taller serà impartit per Jordi Romero-Lengua, consultor d'estratègia i comunicació de valors per l'Administració pública, l'empresa privada i el Tercer Sector. Docent d'estratègia i comunicació de valors, màrqueting estratègic i branding conscient en diverses Universitats.
12 Diciembre 2018 | ESDAP Catalunya Campus Vic, Seminarios

Galería